maandag 28 januari 2013

Pastel/Soft Grunge

Steeds vaker zie je het voorbij komen: meiden (en jongens!) met niet al te natuurlijke maar mijns inziens wel mooie kleurtjes in hun haar. Zelf heb ik mijn haar ombre laten verven en heb ik de onderkant één keer tijdelijk blauw laten verven door een vriendinnetje, maar dat was voor mijn ombre-tijdperk, dus je zag het niet zo goed omdat mijn haar donkerder was. Anyway, ik wil graag wat beelden met jullie delen van mensen met pastel/soft grunge haar, waarbij ik vind dat het mooi gelukt is. Enjoy!
 
Het mintgroene van de foto hierboven vind ik zelf erg mooi en ik overweeg dan ook om de onderkant van mijn haar die kleur te verven. Het voordeel van alleen de onderkant verven is dat het niet erg is als je uitgroei hebt, dat vind ik wel een geruststellend idee want kappers zijn duuuur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...