woensdag 12 juni 2013

Carry on!

Helloooo! Vandaag weer eens even tijd voor een outfitpost. Ik vind het altijd zo'n gedoe met een statief en camera op zelfontspannerstand, maar gelukkig hielp Lisanne me vandaag uit de brand.

Avondeten heb ik vandaag op de bank gedaan, ik zat gekluisterd aan de buis want was toch wel erg benieuwd naar de uitspraak van meneer Dekker. Voor mij viel het mee, ik krijg morgen gewoon te horen of ik geslaagd of gezakt ben. We'll see, ik vind het wel enorm spannend - ondanks dat ik er nu niets meer aan kan doen - wind ik me er behoorlijk over op. Nog minder dan 24 uur en dan ben ik óf heel blij of heel verdrietig.

Maargoed, nu toch maar even de focus leggen op leuke dingen, zoals de gezellige middag die ik Lisanne heb gehad. Eindelijk weer eens even bijpraten onder het genot van een kop thee en heel veel koekjes, fijn! Dit is wat ik vandaag aanhad.
De schoenen zijn van Sacha, het jurkje van Primark, shirtje eronder van Bershka en geruite blouse van Mooia (via de Bijenkorf). Het gele vlekje op mijn jurkje is trouwens geen echte vlek maar een boterbloempje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...