donderdag 20 juni 2013

Life is sweet!

Om maar even met heel leuk nieuws te beginnen: IK BEN GESLAAGD! YES! Mijn mentor belde me donderdagmiddag op en vertelde heel blij dat ik geslaagd was met alleen maar zevens en achten op mijn eindlijst, wiehoeeee!

Nu is het vakantiegevoel bij mij pas echt losgebarsten, ondanks dat het buiten grijs en regenachtig is. Ik ben gewoon echt geslaagd! Eindelijk kan ik aan mijn nieuwe opleiding beginnen, eindelijk het leven leiden waar ik bij oudere vrienden toch wel lichtelijk jaloers op was. Jup, life is sweet!

Wat ik de afgelopen tijd heb gedaan:
♥ Heeel veel taarten gebakken en uiteraard ook opgesmikkeld. 3 Appeltaarten voor tussendoor, Monchou taart voor een feestje, Carrot Cake voor de zus van mijn vriend... Ja, ik ben er maar druk mee!
♥ Lekker een weekendje bij mijn tante wezen logeren, 's zomers woont ze in een strandhuisje en ik kan me niets lekkerder bedenken dan 's ochtends in het zonnetje met je voeten in het zand ontbijten :)
♥ Een feestje gegeven. Ik was in september jarig, maar had nog steeds geen feestje gegeven. En omdat je maar één keer achttien wordt moest het er toch eens van komen. Lekker weer, vuurkorf, marshmallows, biertjes en bovenal veel leuke vrienden en vriendinnetjes... Alle ingrediënten voor een top avond waren aanwezig en het was dan ook heel gezellig!


♥ Afgesproken met mensen die ik al langer niet had gezien, zoals Lisanne. Flauwe grappen maar ook goede gesprekken: sommige vriendschappen blijven top, ook al zie je elkaar lange tijd niet.
♥ Ik ben lekker wezen winkelen met mijn tante in Haarlem. Heel goed geslaagd, wie weet maak ik nog een shoplog :)
♥ Gisteravond heb ik van half negen tot half 12 aan één stuk door mijn vriend geholpen met papierwerk voor school. Alle verslagen kopiëren, in de juiste volgorde leggen, in mapjes doen, foto's uitknippen voor zijn showportfolio, knip en plakwerk, noem maar op. Maar het is af! Zou ik nu extra karmapunten krijgen? ;)

Liefs, Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...