maandag 3 juni 2013

Recommended Shops: The White Pepper

Jup, ik heb weer eens een online shop ontdekt: The White Pepper. Jurkjes, sokken, blouses... Gimme!
Als je van kleding van de Monki houdt, denk ik dat je dit ook wel leuk vindt. De site is best uitgebreid, naast de gewone collectie kun je er namelijk ook een lookbook vinden, en mijn favoriete gedeelte: een 'how to wear' pagina. Daarop staan voorbeelden van hoe je een bepaald kledingstuk voor meerdere gelegenheden kunt gebruiken. Lovely! Het is een Amerikaanse webshop maar ze verzenden gelukkig ook naar Europa. Let's take a look:


 
Naast het feit dat ik een liefde heb voor 'how to wear' dingen, vind ik het jurkje dat ze hier stylen sowieso al erg leuk!

photo's - the white pepper

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...